Written by 6:18 pm Drama, Movies, Trending

Critic de Film: Review „The Intern” (2015)

„The Intern” (2015), regizat de Nancy Meyers, este o comedie-dramă încântătoare și plină de căldură, care explorează prietenia neconvențională dintre un văduv de 70 de ani, Ben Whittaker (interpretat de Robert De Niro), și o tânără și ambițioasă CEO, Jules Ostin (interpretată de Anne Hathaway). Acest film reflectă stilul caracteristic al lui Meyers de a îmbina umorul cu emoția, creând o atmosferă reconfortantă care rezonează bine cu publicul.

The Intern
The Intern
Plot: 70-year-old widower Ben Whittaker has discovered that retirement isn't all it's cracked up to be. Seizing an opportunity to get back in the game, he becomes a senior intern at an online fashion site, founded and run by Jules Ostin.
The Movie DB: 7.214/10
Runtime: 121 min
Genre: Comedy
Language: English
Budget: $35,000,000
Revenue: $194,564,672
Release date: September 23 2015

De Niro oferă o interpretare remarcabilă în rolul lui Ben, care se plictisește de pensie și decide să se alăture unui program de stagii pentru seniori la un retailer de modă online. Rolul său de bătrân înțelept și experimentat, care navighează într-un loc de muncă modern plin de colegi mult mai tineri, este atât amuzant, cât și emoționant. Interacțiunea personajului său cu Jules formează nucleul filmului, pe măsură ce amândoi învață și cresc din experiențele de viață foarte diferite pe care le au​ (Roger Ebert)​​ (EW.com)​.

Criticii au evidențiat punctele forte ale filmului, în special chimia dintre De Niro și Hathaway. Relația lor, marcată de respect reciproc și afecțiune autentică, evită tropurile romantice clișeice, concentrându-se în schimb pe o legătură profundă și platonică care este plăcută și autentică. Aceasta este o poveste despre prietenie, adaptabilitate și descoperirea unui nou scop în viață la orice vârstă​ (The Critical Movie Critics)​​ (Sounds of Cinema)​.

Deși filmul are unele puncte slabe, precum durata sa excesivă și unele scene care ar putea fi considerate prea simple sau previzibile, el reușește să rămână plăcut și reconfortant. Meyers a reușit să creeze un film care este atât distractiv, cât și emoționant, iar interpretările captivante ale actorilor principali contribuie la farmecul său general.

Nota acordată de tine este de 7 din 10, ceea ce reflectă un film foarte bun, cu o poveste interesantă și bine conturată, deși finalul nu a fost exact pe placul tău. Recomandarea ta de a vedea acest film este binevenită, mai ales pentru cei care apreciază o poveste caldă despre prietenie și redescoperirea de sine.