Written by 9:18 pm Movies, Comedy, Trending

Review „Tati Part-Time” – E pe bune…

Versiune Audio

Salut tuturor, sunt Edward și astăzi vreau să vorbesc despre „Tati Part-Time”, un film pe care tocmai l-am văzut și care merită, fără îndoială, atenția voastră. Am promis să fac un review bazat pe fapte, iar asta voi face.

În primul rând, am fost surprins să văd că, deși filmul atrage prin actrița principală, Eva Măruță, multe dintre scene nu sunt neapărat adecvate pentru copii, deși sala era plină de tineri spectatori. Acest lucru ridică întrebări despre targetul de vârstă al filmului și dacă copiii chiar pot aprecia subtilitățile scenariului.

Acum, să vorbim despre film în sine. „Tati Part-Time” este, după părerea mea, cel mai reușit film realizat de Vidra până acum, merita o notă de 8 din 10. Este o poveste captivantă despre un burlac de 35 de ani, a cărui viață libertină este dată peste cap când devine tutorele legal al finuței sale, Eva Măruță, pentru o lună. Eva, în rolul unei fete de 8 ani surprinzător de matură pentru vârsta ei, îl pune în situații provocatoare și amuzante, răsturnând viața acestui avocat de succes din București.

Despre Eva Măruță – să fim clari, a jucat remarcabil. A depășit așteptările și a demonstrat că talentul ei nu are legătură cu influența părinților săi în industrie. Filmul, în ansamblul său, este o montagne-russe emoțională, reușind să mă țină captivat până aproape de final. Chiar și în momentele când ritmul narativ pare să accelereze brusc, „Tati Part-Time” rămâne o experiență cinematică memorabilă.

Trebuie să menționez, totuși, dezamăgirea mea legată de avanpremiera exclusivistă dedicată „vedetelor”, înainte de Anul Nou. Această alegere a creat o senzație de separare între cinefili și „elite”, făcându-i pe mulți să se simtă excluși și nevalorizați. Într-o industrie care ar trebui să unească oamenii prin artă, acest gen de evenimente exclusiviste pare în contradicție cu spiritul cinematografiei.

În încheiere, vă încurajez să vedeți „Tati Part-Time” la cinema. Nu este doar o experiență de vizionare plăcută, ci și o ocazie de a susține industria cinematografică. Chiar dacă uneori alegem să vizionăm filme acasă sau pe platforme de streaming, nimic nu se compară cu magia și emoția de a vedea un film pe marele ecran. Sper că v-a plăcut acest review și abia aștept să aud impresiile voastre despre film.”